.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درپی افزایش ورود مسافران نوروزی:
نیازهای روزانه گردشگران مازندران باید تامین شود
استاندار مازندران با اشاره به افزایش شمار گردشگران نوروزی در این استان اظهار داشت: نیازهای روزانه گردشگران مازندران باید توسط دستگاههای مرتبط به موقع تامین شود...
نیازهای روزانه گردشگران مازندران باید تامین شود

استاندار مازندران با اشاره به افزایش شمار گردشگران نوروزی در این استان اظهار داشت: نیازهای روزانه گردشگران مازندران باید توسط دستگاههای مرتبط به موقع تامین شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سید محمد کریمی افزود: رسیدگی به مسافران نوروزی هدف اصلی ستاد تسهیلات سفر مازندران است.

وی با بیان اینکه مازندران به لحاظ موهبت های الهی یک استان وی‍ژه است اظهار داشت : باید از این نعمت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی برای تفریح و استراحت به استان مازندران آمده اند، تصریح کرد : مازندرانی ها باید فرهنگ میزبانی شهروندان این استان را به درستی و کمال به گردشگران ارائه شود.

رئیس ستاد تسهیلات سفر مازندران به نظارت بر واحد های اقامتی اشاره کرد و افزود: نظارت بر واحدهای اقامتی درون و برون شهری از عوامل مهم در کاهش تخلفات است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در بحث تنظیم بازار باید نیازهای روزانه هر شهرستان در این ایام به موقع تامین شود ، خاطر نشان کرد: بحث اطلاع رسانی به مسافران از مکان های دیدنی مازندران و دیگر موارد مورد نیاز مسافران باید در اولویت برنامه های این ستاد قرار گیرد.

کریمی با بیان اینکه مسئولان در انتخاب رانندگان اتوبوس ها باید دقت ویژه ای داشته باشند به خانواده های کشته شدگان کاروان راهیان نور مازندران تسلیت گفت.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید اظهار داشت : پیام رهبر معظم انقلاب بسیار ظریف و کارشناسانه بوده که باید مسئولان کشور و استان مازندران در این زمینه برنامه ریزی های ویژه و لازم را انجام دهند.

وی با انتقاد از ضایعات آرد ، نان و مواد غذایی در کشور و به خصوص در مازندران تصریح کرد : باید یک برنامه ریزی و بازنگری ویژه در مصرف مواد غذایی صورت گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 فروردين 1388
مثلا در همین مرکز استان یعنی شهر ساری یک حمام عمومی وجود ندارد چرا؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.